Dopu chì i delegati 80 NPC sò ancu pruposti Set the signal conversion button

In u cungressu di parechje persone, parechji ghjovani particularmente evidenti dopu à 80, a casa Gregory hè intantu.Nascìu in 1982, Gregory casa, sceglie Qingdao cungressu populu di a cità quattru anni fà, cum'è un rapprisintanti di u ghjovanu, avissi puntu valurizà ciò chì dubbitu?

"Femu un pocu di semafori stradali, senza cunti à a rovescia, hè faciule fà un accidente di trafficu.A luce verde diventa rossa, qualchì volta ùn ancu dopu à sta tappa, a luce gialla cresce direttamente ".

In più, ge home in trovu chì in qualchi intersezzione trafficu più grande, pedestrians cortu passaghju di u tempu, aspittendu u tempu di luci rossu hè più longu, qualchì volta, assai persone ùn pò aspittà, ghjustu currò un lume rossu, ci sò assai di trafficu .Hà pensatu, a stallazione di i semafori pò amparà alcune boni pratiche à l'esteru.

Ge in casa per mette in avanti l'idea di, a maiò parte di a storia in u ghjornu.Dopu à esse elettu à u Cungressu di u Populu Naziunale rapprisentante, hè particularmente attenti osservazione, micca solu à u populu è rapporti classi suciali hè assai lentu, à spessu attraversu telefonu mobile, ricerca urdinatore.L'annu passatu, ge in cuntattu cù a so cumpagnia scontru in u sviluppu, mette in avanti a rivindicazione.

Cum'è un rapprisintanti di u cungressu di i ghjovani (NPC), ge casa in un pensamentu, paganu più attente à novi industrii è nova quistione, ponu dinù aduprà qualchi nova prefazione pè ottene più infurmazione.

Attraversu a participazione in NPC, ge home in ciò chì aghju amparatu assai da l'anziani, a visione hè più aperta, cunsiderà a quistione ancu più matura.

Origine: trasmissione di a rete televisiva di Qingdao


Postu tempu: Apr-17-2018