U sensu cumunu nantu à i buttoni

1. i buttoni di u buttone cuntrullà l'altri: tutti i lumi in a stanza ponu esse cuntrullati nantu à ogni switch, è à u più 27 switch in ogni switch.

2. hè ovvi chì tutti i luci in a stanza sarà mustratu nant'à ogni switch.

3. una varietà di manipulazione: manuale standard, telecomando infrared, remote control, chì ponu cuntrullà i luci di a stanza in altre stanze.

Esempiu 1: prima di dorme à a sera, si trova chì a luce di a stanza di u zitellu hè sempre accesa.Pudete sapè immediatamente quale lume hè in a stanza di u zitellu chjaramente nantu à l'interruttore intelligente di a vostra stanza.Allora pudete cuntrullà manualmente o remotamente nantu à l'interruttore intelligente di a vostra stanza.

Esempiu 2: se a villa o l'utilizatori di l'edifiziu cumplessu, per via di l'abitazione grande, spessu tornanu in a so propria stanza per riposu, u pensamentu subitu di l'altri luci di stanza ùn si spegne micca, l'interruttore intelligente avarà una stampa significativa è u cuntrollu straneru. esse una bona suluzione à tali prublemi.

4. cuntrollu standard: si pò accende direttamente i luci culligatu à u switch standard.

Per esempiu, cum'è i 3 interruttori di un interruttore cumuni, pò esse direttamente apertu è chjusu da e luci 1, i luci 2 è i luci 3.

5. serratura standard: pudemu pruibisce tutti i switches per operà i luci in a nostra stanza.

Per esempiu, se leghjite in u studiu, ùn vogliu micca chì l'altri disturbanu, l'interruttore intelligente pò chjude a lampada di u vostru studiu è vi permettenu di sente a lettura còmode.

6. funzione switch buttone: un buttone pò chjude tutte e luci in a stanza o bluccà i luci di ogni stanza.

Per esempiu: à a notte, prontu à esce, cum'è un interruttore cumuni una stanza per spegne i prublemi di luci, cù un interruttore intelligente, caminate versu a porta direttamente secondu u centru pienu di 3 seconde pò tutti chjude tutte e luci pò esse chjusu. in ogni stanza solu.

7. prutezzione fallimentu putenza: tutti i luci ilettricu sarà chjusu è voci prompts quandu chjama.

Per esempiu, s'ellu ci hè una luce, di colpu blackout, è tandu l'interruttore intelligente chjude automaticamente tutte e luci, è avè una chjama à ricurdà, u cambiamentu ordinariu ùn pò micca ghjunghje à una tale funzione.

8. indicazione di u statu: si pò separà a luce indicatore di statu nant'à u switch individually, è appughjà ogni chjave à ripiglià, senza affettanu àutri funziunamentu switch.

Per esempiu: i luci di u salottu di a notte sò accesi, l'altri luci di a stanza sò accesi, dorme prima, ùn vogliu micca vede nantu à u pannellu in a mo stanza, ma ùn vogliu micca spegne i luci in altri. stanze, quandu aghju appena spegne a luce nantu à u mo propiu pannellu di stanza.

9. noctilucent automaticu: interruttore intelligenti vi turnà nantu à l 'illuminazione di notte autumàticu umanizatu quandu lassannu la fabbrica.

Per esempiu: quandu vai in casa in casa à a sera, u pannellu di l'interruttore intelligente avarà un noctiluct luminosu assai umanu chì vi permette di truvà facilmente l'interruttore, à u cuntrariu di l'interruttore ordinariu per toccu u locu di l'interruttore emutivu.

10. telecomando infrared: telecomando infrared pò ièssiri usatu pi cuntrullà tutti i switches.

Per esempiu, quandu si stende in u lettu, vulete chjude e luci in a vostra stanza, cum'è una TV chjusa, usendu un cuntrollu remoto.

11. almacenamiento di memoria: memoria IIC integrata, tutte e memoria automatica.

12. paràmetru rapidu: cunvene è prestu prestu i nomi di tutti i switches.

13. stallazione è cunvenzione: a taglia di stallazione è u metudu di cablaggio sò simili à i switches ordinali, cusì avemu bisognu di utilizà duie linee di signale per cunnette i switch.

14. u prezzu di u buttone buttone: u numeru di switches hè assai più bassu chè u switch ordinariu (una stanza hè stallata unu), è ponu cuntrullà l'altri senza u metudu di installazione di cuntrollu doppiu ordinariu, cusì pudete salvà assai switches ordinariu. e fili.

15. mantenimentu convenientu: un difettu switch ùn affetterà micca l'usu di altri switch, l'utilizatore pò rimpiazzà direttamente a nova installazione di switch smart, durante u mantenimentu, l'usu di switches ordinariu pò esse usatu direttamente in u periodu di mantenimentu, ùn affetterà micca u normale. illuminazione.

16. safety hè bona: pannellu switch hè debule sistema di cuntrollu elettricu.Nisuna scintilla ùn si produce quandu si apre / chjude i lampade.Quandu i vechji è i zitelli utilizanu, u fattore di sicurità hè assai altu.

17. taglia prodottu: scala 86 taglia stallazione.


Tempu di post: 17-mar-2018