Gamma è principiu di usu di u buttone di metallu

U nostru interruttore di buttone hè di solitu utilizatu per accende è spegne u circuitu di cuntrollu, è hè un tipu d'apparecchiu di cuntrollu chì hè largamente utilizatu.Hè adupratu in i circuiti di cuntrollu automaticu elettricu per mandà manualmente signali di cuntrollu per cuntrullà cuntatti, relay, starters elettromagnetici, etc. A so caratteristica hè chì hè stallatu in a macchina è l'instrumentu in u prucessu di travagliu, a maiò parte di u tempu hè in l'iniziale. pusizioni statali liberu, è solu quandu hè necessariu, hè cunvertitu à u sicondu statu (pusizioni) sottu l'azzione di forza esterna.Una volta a forza esterna hè sguassata, per via di Cù l'azzione di a primavera, u cambiamentu torna à a pusizione iniziale.

U nostru interruttore di buttone pò compie i cuntrolli basi cum'è start, stop, rotazione avanti è inversa, cambiamentu di velocità è interlock.Di solitu ogni interruttore push button hà dui coppie di cuntatti.Ogni paru di cuntatti hè custituitu da un cuntattu NO è un cuntattu NC.Quandu u buttone hè appughjatu, i dui pariglii di cuntatti agiscenu simultaneamente, u cuntattu NC hè disconnected, è u cuntattu NO hè chjusu. In ordine per indicà a funzione di ogni buttone è evità u funziunamentu sbagliatu, pudemu persunalizà diverse culori di coghju di u buttone metallicu mostra a diferenza.I so culori sò rossi, verdi, neri, gialli, turchini, bianchi, etc. Per esempiu, u rossu significa u buttone di arrestu, u verde significa u buttone di partenza, etc.. I paràmetri principali, u tipu, a dimensione di u foru di muntatura, u numeru di cuntatti è a capacità attuale di u L'interruttore di buttone sò descritti in dettagliu in u manuale di u produttu.Supportemu ancu mudelli di incisione laser.Mentre mandate u disegnu di u mudellu, pudemu gravarà u mudellu nantu à u pruduttu.Ùn avemu micca MOQ, 1 pezzu sustene ancu a persunalizazione.U mudellu incisu à laser ùn hè micca resistente à i graffi è ùn hè micca faciule di fade, è pò esse usatu per un bellu pezzu.

Sè site interessatu à i nostri prudutti, per piacè cuntattateci cun noi, pruveremu u nostru megliu per risponde à a vostra dumanda.Sè avete esigenze o dumande, benvenutu à "Mandà" un e-mail Avà!


Tempu di Postu: Apr-27-2022