I tipi è e caratteristiche di l'interruttori rotativi è l'interruttore di buttone

L'interruttori rotativi è l'interruttore di buttone pò esse classificatu secondu i metudi di operazione, u metudu di prutezzione, vede più di u tipu di buttone è e caratteristiche:
1, tipu aperto: adattatu per incrustatu è fissatu nantu à u pannellu di commutazione, armadiu di cuntrollu, o pannellu di cunsola.U nome in codice K.
2, interruttore chjave, cù una chjave in rotazione, pò evità l'operazione sbagliata o per qualchissia per operare.U nome in codice Y.
3, mantenimentu: mantenimentu di cunchiglia, per evitari i parti di u buttone internu da danni meccanichi o persone culpisce un carcu, chjamatu H.
4, u tippu anti-corrusione: pò evitari invasioni di gas chimicu corrosive.U nome in codice F.
5, a prova di splusioni switch: pò ièssiri usatu pi lu lucale riccu in gas splusivi è polvara è ùn portanu à splusivi, comu miniera di carbone, etc Code-named B.
6, interruttore impermeabile: cù un chjusu sigillatu, pò prevene l'intrusione di l'acqua.Nome in codice "S.
7, interruttore pomo: u cuntattu operazione di rotazione cù a manu, ci sò dui cuscinetti on and off, di solitu per u tipu di pannellu muntatu.U nome in codice X.
8, pressing switch: ci hè un grande buttone rossu mushrooms testa protrudes da fora, per pressu bluccà u supply.U nome in codice J o M.
9, interruttore self-restraint buttone: in un self-control cù buttone gruppu elettromagneticu, prima usatu in centrali putenza, substations, o dispusitivu testu, operatore annunciatu ogni signali è struzzioni, etc., di solitu l 'operazioni panel.U nome in codice Z.
10, cù buttone lampatu: in un buttone lumera, fora di istruzzioni di u segnu di cumandamentu di u funziunamentu di liberazione è, più hè utilizatu in u cabinet di cuntrollu, u panel di cunsola.U nome in codice D.


Postu tempu: Apr-17-2018