Tipu è metudu di funziunamentu di l'interruttore di buttone

Pulsante Interruttorioperate via una azione di spinta o di trazione chì move a parte operativa in a direzzione di a forza necessaria per apre o chjude i cuntatti.

A parte operativa hè generalmente dotata di una lampada incandescente o LED per furnisce l'illuminazione è l'indicazione di u statu.

Indicazione di Status:Aghjunghjendu l'illuminazione è l'indicazione di statutu à l'interruttore, l'utilizatore pò avè un feedback visuale nantu à l'input di l'operazione chì facenu.
Variazioni di prudutti ricchi:Push button Switches sò usati in una larga varietà di applicazioni da i dispositi in miniatura à l'equipaggiu di grande scala, è dunque venenu in una ricca selezzione di dimensioni, specificazioni è funzioni.

Tipi di mudelli di Switch Push button

interruttore di buttone di metallo

Push button Switches sò in corpi tondi è rettangulari.

Round Push buttons sò inseriti in un pirtusu circular nantu à a superficia di muntatura.A serie di prudutti sò categurizzati da u diametru di quellu foru di muntatura.

Ogni serie di prudutti include una varietà di prudutti basati nantu à u culore, l'illuminazione è a forma di a parte operativa.

Pudemu ancu furnisce altri elementi chì puderanu esse muntati nantu à u stessu pannellu, cum'è Indicatori, Selettori è Buzzers.

A serie di pulsanti rettangulari sò categurizzati da a so dimensione esterna.

Ogni serie di prudutti include una varietà di prudutti basati nantu à u culore, l'illuminazione è u metudu di illuminazione di a parte operativa.

Avemu ancu aghjustatu lampi indicatori cumunamenti muntati nantu à u stessu pannellu à a nostra linea.

Push button Switch Structures

Pulsanti Interruttori sò generalmente custituiti da una parte operativa, una parte di muntatura, una unità di commutazione è una parte di casu.

1 Parte operativa:A parte operativa trasmette a forza operativa esterna à l'unità di commutazione.

2 Parte di Montaggio:Questa hè a parte chì assicura u cambiamentu à u pannellu.

3 Unità di cambià:Sta parte apre è chjude u circuitu elettricu.

4 Case Part:U casu prutege i miccanismi interni di u switch.

 


Tempu di Postu: Mar-09-2023