U buttone resistente à i vandali hà bisognu di menu spaziu daretu à u pannellu

Avemu un interruttore di buttone di pulsante di corpu più cortu, è vene in versioni di saldatura o di filu.A versione di saldatura si estende 21.15mm da u fronte di u pannellu à a punta di i so lugs.

U viaghju hè 1.8 ± 0.2mm, cù 4.5 ± 1.5N forza operativa è a vita meccanica hè 1.000.000 attuazioni, mentre chì a vita elettrica per u cuntattu momentaneo 36V 2A hè di 200.000 cicli à piena carica.U sigillatu hè IP67.

Tipicamente per i switches anti-vandali di a cumpagnia, ci sò parechje opzioni:

U buttone pò esse in acciaio inox chjara, cù un anellu illuminatu, o cù un anellu è un logu di putenza.

E versioni illuminate anu LED inversu-paralleli di dui culori diffirenti: rossu + verde o rossu + blu, o un culore unicu cù una scelta di biancu, rossu, giallu, verde o blu.A resistenza di limitazione di corrente LED integrata vene in versioni per l'operazione 6, 12 o 24V, o 3V in u casu di tipi rossi o gialli.

U nostru interruttore di buttone di u corpu più cortu hè cumunimenti utilizatu in applicazioni cum'è sistemi di sicurezza è sicurezza, dispositivi intercom "push-to-talk", distributori di cibi è bevande, macchine di parcheghju / stazioni di pagamentu di biglietti è strumenti industriali.

Zhejiang LVBO button manufacturing co., Ltd hà una persona solida hè in realtà una materia di principiu è fundamentu per tutte l'azzioni di una impresa è i so impiegati.Per trattà i clienti è i partenarii, duvemu sempre aderisce à u modu di curriri secondu a lege è l'affari onesti è perseguite risultati win-win.

E nostre vendite risponderanu rapidamente à i bisogni di l'utilizatori è di u mercatu è risolveranu i prublemi rapidamente.Avemu da rinfurzà u cuncettu di u mira è esaminà i risultati strettamente.E parolle farà, fà cù e misure di disciplina è punizioni per assicurà a realizazione di u scopu di l'impresa.

Benvenuti à mandà e-mail à noi è amparà di più nantu à i nostri prudutti.


Tempu di Post: 23-May-2023